המחלקה לפסיכולוגיה
שם מגיש העבודה | שנת קבלת התואר | שם עבודה ומנחה |
---|---|---|
אהרון-בית אריה רותם | תשע"ט |
הפעלה של מטרות בריאות כאמצעי לויסות צריכה ותגובה מוחית לרמזי אוכל עתיר אנרגיה
בהדרכת
פרופ' א. גולדשטיין
|
אולינובר מילי | תשפ"ב |
ניבוי הצלחת מנהיגות בארגוני חירום
בהדרכת
פרופ' ר. גבע
|
איגרא ליבי | תשפ"ב |
חוויות סובייקטיביות בתהליכי
פסיכותרפיה המקדמות החלמה בקרב מטופלים המאובחנים בסכיזופרניה:
ברית טיפולית, אינטגרציה וחוויות רגשיות
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון
|
אינפלוס מורן | תשע"ט |
התערבות להבניית שלום בין בני נוער יהודים ופלסטים: השפעות על מרכיבים ביולוגיים והתנהגותיים של אמפתיה, לחץ ודיאלוג
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
אלירז-קסנר הגר | תשפ"ב |
ההשפעות המשולבות של תוכן כריזמטי ודרך הצגה בלתי-מילולית
של חזון על צמיחת מנהיגים ותמיכה בהם ועל ביצועים
בהדרכת
פרופ' י. ברזון
|
אלמגור מיכל | תש"פ |
"כתיבתהודה" - קבוצת כתיבה לנשים כאמצעי לשינוי אישי וחברתי
בהדרכת
פרופ' ר. תובל-משיח
|
אלמוג שני | תשע"ז |
מיקום מיקום מיקום: ההשפעה של המיקום ברשת החברתית על התנהגויות עובדים
בהדרכת
פרופ' מ. קוסלובסקי
|
אלפא מור | תשע"ז |
לשמוע את קולותיהן: סיפורי חיים של צעירות הפונות לטיפול בשלב המעבר לבגרות
בהדרכת
פרופ' ר. תובל-משיח
|
אלפי-יוגב טל * |
הקשר בין חשיפה עצמית של מטפל בטיפול ותוצאות טיפול:
חוויה וויסות רגש של המטופל/מטפל והתערבויות מטפל בגורמים ממתנים
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון ופרופ' ד. אציל סלונים
|
|
ארנון לרנר שרית | תשפ"ב |
השפעת מאפיינים קוגניטיביים ואישיותיים
על ביצוע עבירות תנועה ותאונות דרכים
בהדרכת
פרופ' מ. קוזלובסקי
|
ארנון-ריבנפלד ניצן | תש"פ |
מטא קוגניציה בקרב אנשים עם ובלי סכיזופרניה:
הקשר למדדי תפקוד ושינוי לאורך פסיכותרפיה
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון ופרופ' ד. אציל סלונים
|
ביטון שחר | תשפ"א |
השפעות הדדיות בין תסמיני דחק של הורים ואלו של ילדם
בעקבות השירות הצבאי
בהדרכת
פרופ' ר. תובל-משיח
|
בלום רחל | תשפ"א |
שיפור ניהול עצמי של סוכרת
באמצעות התערבות אימון קוגניטיבי ממוחשב
ומסוגלות עצמית משופרת
בהדרכת
פרופ' א. רסובסקי
|
בליי יואב | תשע"ט |
חרדה חברתית, שאיפות ומוטיבציות בתחומים בין אישיים
בהדרכת
פרופ' א. גלבוע-שכטמן
|
בר(דורון) נורית | תשע"ט |
"לדים? מעולם לא רציתי ולעולם לא ארצה"על הבחירה באלהורות
בהדרכת
פרופ' ר. לוי שיף
|
ברוקנר יעל | תש"פ |
התבוננות רצפית על תפקוד פרגמטי
והקשר שלו למרכיבים נוירופסיכולוגיים ולסימפטומטולוגיה פסיכיאטרית
בהדרכת
פרופ' ע. גולן
|
גדרון מאור | תשפ"ב |
אינטראקציה בין אישית בתהליכי הערכה
והשפעתה על ביצועי מבחנים
בהדרכת
פרופ' ר. גבע
|
גולדשטיין עמית * |
גורמים פסיכולוגים ובינאישיים המשפיעים על נסיונות אובדניים
בקרב נשים ונערות עם הפרעות אכילה
בהדרכת
ד"ר נ. חורש וד"ר י. גביעון
|
|
גופמן מרדכי | תשע"ז |
בדיקה אמפירית של יעילות הטיפול בזיכרונות חודרניים של חולים פוסט- טראומטיים באמצעות שיטת "שיקום הנרטיב"
בהדרכת
פרופ' ט. פרי
|
גליל אבשלום | תש"פ |
חקר מנגנונים התומכים בהתנהגות מוסרית בקרב ילדים ומבוגרים
בהדרכת
פרופ' ר. גבע
|
גלילי ליאור | תשע"ט |
מנגנוני שינוי בפסיכותרפיה-תפקידה של חמלה עצמית
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי ופרופ' ט. פרי
|
גרבר זאק | תשפ"א |
חמלה עצמית ודאגה לזולת
כמקורות של מוטיבציה פנימית בקרב מטפלים
בהדרכת
ד"ר ד. ענקי
|
דזיאלובסקי אמיר | תשפ"ב |
אינטראקציה חברתית בין אנשים -
הקשר שבין קירבה אישית ומדדים של
סינכרוניזציה פיזיולוגית, הורמונלית ומוחית
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
הורניק ענת | תשע"ח |
הבנת הקשר בין האדם לחוויותיו וחפציו: תפקידה של הרחבת העצמי
בהדרכת
פרופ' ג. דיזנדרוק
|
הכהן נחמה | תשע"ז |
מדיסוציאציה לדיאלקטיקה: השתנות הדדית של מצבי עצמי מרובים של המטפל והמטופל והקשר שלהם לתוצאות טיפול
בהדרכת
פרופ' ר. תובל-משיח
|
הלוי גלית | תשע"ח |
גורמי סיכון וגורמי חוסן להפרעה פוסט-טראומטית בילדים בעקבות חשיפה ממושכת לטרור ולחימה- מחקר אורך
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
הלינגר גלי * |
הערכת טיפול של "שיקום הנרטיב " (Narrative Reconstruction)
בקרב אוכלוסייה שכולה
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון ופרופ' ט. פרי
|
|
הראל טל | תשפ"א |
ציפיות במערכת יחסים, התנהגויות ומחויבות: מחקר דיאדי
בהדרכת
פרופ' מ. קוסלובסקי
|
הרווד אנה | תש"פ |
הפחתת סיכון לעבריינות:
השפעת אומנויות לחימה על תגובה הורמונלית,
על התנהגות תוקפנית ועל תפקודים ניהוליים
בקרב נוער בסיכון
בהדרכת
פרופ' א. רסובסקי
|
הרץ נעה | תשע"ח |
פעילות מוחית בהפרעת דחק פוסט-טראומטית: מחקר הדמיה באמצעות GEM
בהדרכת
פרופ' א. גולדשטיין ופרופ' ט. פרי
|
וידן זהר | תשע"ט |
מאפייני הנרטיב הטראומטי לפני ואחרי טיפול בתסמונת פוסט טראומטית בהיבטים של ארגון, ואינטגרציה בזיכרון האוטוביוגרפי
בהדרכת
פרופ' ט. פרי ופרופ' ר. תובל-משיח
|
וקסברג לחמנוביץ רונית | תשע"ט |
היבטים התפתחותיים של למידת מיומנות תפיסתית ומושגית ותפקודים נוירופסיכולוגים בקרב ילדים מחוננים וילדים בעלי אינטלגנציה ממוצעת
בהדרכת
פרופ' א. וקיל
|
ורדי נעה * |
היבטים קליניים, קוגניטיביים ועצביים של חשיבה רומינטיבית
בהדרכת
פרופ' מ. בר ופרופ' א. גלבוע-שכטמן
|
|
ורטהיים רעות | תשע"ט |
הסתרה בין בני זוג אשר אחד מהם מתמודד עם מחלת הסרטן: נטייה לבושה ולאשמה, לקיחת פרספקטיבה, תפיסת תמיכה זוגית ומצוקה נפשית
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון
|
זהבי לופו תרה * |
תקווה זוגית במעבר להורות
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
|
זהבי פוגל עדי * |
מקורות אונטוגנטיים של ייצוגים דואליים של קבוצות חברתיות
בהדרכת
פרופ' ג. דיזנדרוק
|
|
זילברמן נועם | תשע"ט |
מי מתמכר , ולמה? מאפיינים אישיותיים, דמוגרפיים, ומוחיים של סוגים שונים של התמכרויות
בהדרכת
פרופ' ג. ידיד ופרופ' א. רסובסקי
|
זליגמן לירן | תשע"ט |
מי שולט? פרו- ואנטי- סאקדות שופכים אור על תהליכי קשב אוטומטיים ורצוניים
בהדרכת
פרופ' ג. דיזנדרוק ופרופ' א. זיבוטפסקי
|
חביב רחל | תשפ"א |
תיווך תפיסת המשוב בקשר בין משוב הערכה להתנהגות קידום אישי בעבודה
וההשפעה הממתנת של זהות מגדרית - מודל מיתון תיווך
בהדרכת
פרופ' מ. קוזלובסקי
|
חוגרי עופר * |
חקירת תהליכים קוגניטיביים ומבנים מוחיים של זיכרון אסוציאטיבי לזהות, מרחב וזמן
בהדרכת
פרופ' א. וקיל
|
|
חודר נועה | תשע"ט |
שיתוף בחוויות חיוביות בקשרים קרובים בחרדה חברתית
בהדרכת
פרופ' א. גלבוע-שכטמן
|
חכמיגרי מאור | תשע"ט |
\ בין דורית ומערכות תמיכה
בהדרכת
פרופ' ש. שולמן
|
חמדי-דנוך שירן | תשפ"א |
האפקטיביות של רשתות חברתיות חיצוניות עבור מנהלים בכירים
בהדרכת
פרופ' מ. קוסלובסקי
|
חן רועי | תשע"ט |
קרעים בברית הטיפולית: זיהוי הקרע על ידי המטפל והתערבויותיו הטיפוליות בגורמים מאחים
בהדרכת
פרופ' ד. אציל סלונים ופרופ' א. רפאלי
|
חן-ויסברג עדי | תשע"ט |
דיוק והטיות בתפיסת תהליכי תמיכה בקרב זוגות
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
חרובי למדן נירית קלודין | תשפ"ב |
ההתקיימות המשותפת של תסמונת הרצף האוטיסטי
והפרעת דחק פוסט טראומטית: שכיחות, גורמי סיכון
ומנגנונים משותפים
בהדרכת
פרופ' ד. חורש ופרופ' ע. גולן
|
טאוב רנן | תשפ"ב |
התערבות מבוססת-מיינדפולנס להפחתת דחק
בקרב חולי פיברומיאלגיה וזאבת אדמנתית-מערכתית:
יעילות, מנגנוני שינוי וגורמים ממתנים
בהדרכת
פרופ' ד. חורש
|
טייב יעקב | תשע"ז |
היתרונות המשניים בשיפור היכולת לעבור בין משימות
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
טל שחר | תשע"ח |
תקשורת בלתי מילולית אצל ילדים עם תסמונת הרצף האוטיסטי
בהדרכת
פרופ' ע. גולן ופרופ' א. גורדון
|
טל יעקובי דנה * |
"נדרש כפר שלם לגדל ילד"
מיקוד בצוות: תפיסת צוות חינוך מיוחד את השותפות עם הורים
בהדרכת
פרופ' א. רסובסקי
|
|
טל-פון שטראוס קרן | תשע"ז |
החשיבות של פסיכופתולוגיה,פונקציות התנהגותיות וגורמי חוסן בניבוי סירוב הגעה לבית הספר-מחקר אורך
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי ופרופ' א. אפטר
|
ידיד דורית | תשע"ט |
תהליכי ויסות רגשי בקרב חיילים משוחררים ללא הפרעת פוסט טראומה: מחקר אלקטרופיזיולוגי
בהדרכת
ד"ר ד. ענקי
|
יניב אסף | תשע"ז |
פונקציות ניהוליות בתסמונת טורט
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
יעקובי טלי | תשפ"א |
הקשר בין ילדים עם OCD לבין הוריהם -
מאפיינים ומעקב פרוספקטיבי
בהדרכת
ד"ר נ. חורש
|
יעקובי נעה * |
הבסיס הקוגניטיבי והעצבי של פונקציות ניהוליות וקשב בהפרעת קשב ובבריאים
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
|
ירמיה-פלדשטין קרן | תשפ"ב |
המעורבות של משתנים הוריים ומרקרים ביולוגים בהתפתחות חרדה
בקרב ילדים חשופים לטרור: מחקר אורך
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
ישפה קרין | תשע"ח |
תפקידה של ההמחשה הקוגנטיבית בהבנת האחר
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
כהן מיכל | תש"פ |
השפעות ארוכות הטווח של טראומת השואה:
התמודדות עם אבל על מוות של הורה
בקרב בני הדור השני לשואה
בהדרכת
ד"ר נ. חורש וד"ר א. ברנט
|
כהן מאיר | תשפ"ב |
פגיעה מינית בילדות בגברים והשלכותיה הנרחבות בבגרות:
קשר בין מאפייני התקיפה בילדות, תגובת הסביבה לחשיפה,
התקשרות לא בטוחה, מנטליזציה, יכולת הוויסות הרגשי
ותפיסת העצמי המיני למצוקה נפשית בבגרות חיבור
בהדרכת
פרופ' ר. לוי שיף
|
כהן אייל * |
ניסיונות התאבדות קשים:
תפקידי התיאוריה הבין-אישית לאובדנות וליקויים בקבלת החלטות
בהדרכת
ד"ר י. גביעון
|
|
כהן וידר אילת | תש"פ |
פגיעה מינית וקשיי פוריות:
אי פריון והשתקת העצמי בקרב נשים שחוו פגיעה מינית
בהדרכת
פרופ' מ. קוסלובסקי
|
כהן חזני יעל מנוחה * |
הערכה של יעילות פסיכותרפיה בזמן אישפוז פסיכיאטרי:
תרומתה של רפלקציה בקידום החלמה
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון
|
|
כהנא לוי נעמי | תשע"ט |
תרומתו של אימון חזרתי על יכולת חיזוי בתפיסת סכנות בנהיגה בקרב נבדקים בעלי חבלה מוחית בינונית עד חמורה, באמצעות מעקב אחר תנועות עיניים
בהדרכת
פרופ' א. וקיל
|
לאור אילנה | תשע"ז |
השתנות בסובייקטיביות של המטפל במהלך הטיפול והקשר בינה ובין דפוסי ההתקשרות, האופטימיות והמיינדפולנס שלו
בהדרכת
ד"ר א. ברנט
|
לביא-רוטנברג עדי | תשפ"ב |
טיפול לקידום מטא-קוגניטיביות בקרב אנשים המתמודדים עם סכיזופרניה:
ברית טיפולית, אלמנטים קריטיים ותוצאות
בהדרכת
פרופ' א. חסון-אוחיון
|
לוגאסי נטלי * |
השפעת קונטקסט רגשי על הזיכרון: בחינת שאלה זו בשלושה מחקרים
בשימוש בהבעות פנים, הבעות גוף וסצנות בקרב נבדקים בריאים ואנשים עם
פגיעת ראש סגורה (TBI) באמצעות מדדים של תנועות עיניים
בהדרכת
פרופ' א. וקיל
|
|
לוי נדב | תשפ"ב |
השפעת התערבויות מסוג ולידציה ופתרון בעיות
על הברית הטיפולית, ויסות רגשי והתנהגות אובדנית מדווחת
בקרב מטופלים עם הפרעת אישיות גבולית
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי ופרופ' א. בודנר
|
לוי דניאל | תשע"ח |
מודולציה של תהליכי מתן ערך
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
ליבנה אלעד | תשע"ט |
פרשנות בטיפול קצר מועד: קשרים עם תוצאות הפגישה והטיפול ומשתנים ממתנים
בהדרכת
פרופ' ט. פרי
|
ליבר פולק מורן | תש"פ |
הקשר בין השגחה הורית ומגדר
לבין נשירה סמויה מבית הספר והתנהגויות אובדניות
בקרב בני נוער
בהדרכת
ד"ר נ. חורש
|
ליברמן אלון | תשע"ט |
מודל מקיף של נשירה מבית הספר ואובדנות והקשר שלהם להתנהגויות מסכנות בריאות בקרב בני נוער
בהדרכת
פרופ' א. אפטר ופרופ' מ. קוסלובסקי
|
למבז בר | תש"פ |
יכולות ומגבלות מערכת הקשב השמיעתית:
בחינה שיטתית של גורמים סביבתיים ובינאישיים
בהדרכת
פרופ' א. ציון-גולומביק ופרופ' א. רסובסקי
|
לצרוס גל | תש"פ |
דינמיקות רגשיות בהקשרים זוגיים
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
מאיו עודד * |
כניסה ויציאה מסנכרון - דינמיקה התנהגותית ופיזיולוגית של תיאום בינאישי
בהדרכת
פרופ' א. גורדון
|
|
מוזס גל | תשע"ז |
השפעת אמונותיו החבויות של הנושא-ונותן על התנהגותו ועל התנהגות הצד השניבמהלך משא ומתן
בהדרכת
פרופ' ר. בן-ארי
|
מוצן שי | תשפ"א |
הפרעה פוסט-טראומטית בילדים בעקבות חשיפה ממושכת ללחימה וטרור:
מרכיבים פיזולוגיים, הורמונליים וקוגניטיביים
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
מיטלמן קירשנפלד רינתי * |
שינויים ברמת המצוקה, במאפייני אישיות ובאתגרים התפתחותיים
בקרב מבוגרים צעירים העוברים טיפול פסיכודינמי
בהדרכת
פרופ' ד. אציל סלונים ופרופ' ש. שולמן
|
|
מיכאלי יוסף | תשע"ט |
השפעתן של הבשלה של האישיות ויכולת רפלקטיבית על תפקוד ורווחה נפשית בבגרות המוקדמת-מחקר אורך
בהדרכת
פרופ' ש. שולמן
|
מילשטיין ניר | תשפ"ב |
סנכרון פיזיולוגי קבוצתי:
הוגנות כתנאי סף וכיוונים עתידיים
בהדרכת
פרופ' א. גורדון ופרופ' י. ברזון
|
מנצר ליליה | תשפ"א |
הבסיס העצבי והקוגניטיבי באפרקסיה של דיבור
ושיפור הפקת דיבור ע"י גרייה מוחית
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
מעון איריס | תשפ"ב |
אחאים למתמודדות עם הפרעות אכילה:
גורמים הקשורים לפגיעות וחוסן לפסיכופתולוגיה
בהדרכת
ד"ר י. גביעון ופרופ' ד. חורש
|
מצא איתי | תשע"ז |
אבות לא-משמורנים וילדיהם בגיל הרך
בהדרכת
פרופ' ר. לוי שיף
|
מרון טל רבקה | תשע"ט |
מחקר נוירו-התנהגותי של אסוציאציות חופשיות: הקשר בין טיפול פסיכודינמי ויצירתיות מילולית
בהדרכת
פרופ' מ. פאוסט וד"ר א. ברנט
|
משה ליטל * |
מנגנונים נוירוביולוגיים וקוגניטיביים בחולדות
לצריכה לא אדפטיבית של אוכל מתוק עתיר שומן
בהדרכת
פרופ' א. ולר
|
|
נהון מתן | תשפ"ב |
קו-מורבידיות של הפרעות טיקים עם הפרעת קשב, ריכוז והיפר אקטיביות (ADHD)
והפרעה טורדנית כפייתית (OCD): מחקר אורך של ילדים ובני נוער
בהדרכת
פרופ' ד. חורש
|
נחום נאור מעין * |
עיבוד שמיעתי מוקדם, זיהוי רגשות וסימפטומים קליניים:
הקשר האפשרי בין השלושה בסכיזופרניה
בהדרכת
פרופ' א. רסובסקי
|
|
נסים רון | תש"פ |
רגעים חדשניים בפסיכותרפיה אינטגרטיבית קצרת מועד
בהדרכת
פרופ' ט. פרי
|
סגיב ערן | תשפ"א |
ליקויים נפוצים בתהליכי קבלת החלטות
בהתנהגות פגיעה עצמית והפרעות אכילה
בהדרכת
ד"ר נ. חורש
|
סוקולוב מריאנה | תשפ"ב |
אהבה, שנאה ושליטה בקרב נערות עם הפרעות אכילה
בהדרכת
פרופ' ר. לוי שיף
|
סיני-גברילוב יאנה | תש"פ |
תכניות התערבות גניות עבור ילדים עם תסמונת הספקטרום האוטיסטי
בהדרכת
פרופ' ע. גולן
|
סלוין בלכשטיין חיה | תש"פ |
זכרון מילולי לאורך מעגל החיים:
השפעת גיל על דפוסי תהליך הלמידה
בהדרכת
פרופ' א. וקיל
|
סלייטר יונתן * |
התפקיד של בקרה קוגניטיבית בהעדפות חברתיות
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור וד"ר א. הלאלי
|
|
סנד הרן | תש"פ |
שיפור הדיוק האמפתי של זוגות: פיתוח התערבות קצרה
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
עדיני-שפיגלמן רוני * |
תנועה נפשית בפסיכותרפיה – מבט תאורטי ומבט מחקרי
בהדרכת
פרופ' ר. תובל-משיח
|
|
עיסא פרנסין | תשפ"א |
התפתחות תפיסת ההומוגניות של קבוצות חוץ
בקרב ילדי מיעוט
בהדרכת
פרופ' ג. דיזנדרוק
|
פז שמעוני מיכל | תשע"ז |
תרומתה של מערכת ההתקשרות להבנת חוויות הפרט,ומבנים קבוצתיים באינטרקציה קבוצתית: מיקוד במוטיבציות,חוסן,תקווה וחוויות הצלחה
בהדרכת
פרופ' ר. בן-ארי ופרופ' מ. מיקולינסר
|
פינטו דנה * |
עיבוד דיבור רציף במוח האדם:
תובנות ממחקרי למידה וקשב
בהדרכת
ד"ר ד. ענקי ופרופ' א. ציון-גולומביק
|
|
פיק הדס | תשע"ט |
הבסיס הקוגניטיבי והעצבי של יצירתיות ואוטומטיות
בהדרכת
פרופ' מ. לבידור
|
פישר הדר | תש"פ |
החוויה הרגשית כתהליך שינוי בטיפול פסיכודינמי
בהדרכת
פרופ' ט. פרי
|
פקר ליאורה | תשפ"א |
למידת מיומנויות אצל ילדים אחרי פגיעה מוחית נרכשת
בהדרכת
פרופ' א. וקיל
|
פריאל אביטל | תשע"ט |
השפעת דיכאון אימהי על התפתחות הילד לאורך העשור הראשון לחייו: מנגנוני סיכון וחוסן
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
פרידנזון-חיו שימרית | תשע"ח |
יכולות זיהוי רגש מערוצי הבעה שונים בקרב ילדים עם תסמונת הספקטרום האוטיסטי והאפקטיביות של תכנית התערבות טכנולוגית לשיפורן
בהדרכת
פרופ' ע. גולן
|
פרי-פלדי עדי | תשפ"א |
הורמונים על המשמר:
התפקיד של אוקסיטוצין ווסופרסין בערנות לגירויים של איום חברתי
בקרב אינדיבידואלים בעלי סביבת חיים מוקדמת שלילית
בהדרכת
ד"ר צ. עין-דור ופרופ' ר. פלדמן
|
פרת מעין | תשע"ז |
דיכאון אימהי והתפתחות הפסיכו-סוציאלית של הילד: התפקיד הממתן של דפוסי אינטראקציות אם-ילד
בהדרכת
פרופ' א. גולדשטיין ופרופ' ר. פלדמן
|
קפל לב-ארי רוני | תשפ"א |
רחוק מדי, כל כך קרוב:
התפקיד של דיפרנציאציה של העצמי והסתגלות זוגית
בהתפתחות של טראומטיזציה משנית בקרב בנות זוג של
שבויי מלחמה ושל לוחמים לשעבר
בהדרכת
פרופ' ד. חורש
|
קרטר רינה | תשפ"ב |
גורמים פסיכולוגיים הקשורים
למיתון והחמרה של תסמינים ובריאות נפשית
בתסמונת המעי הרגיש (IBS)
בהדרכת
פרופ' ל. רוטשילד ופרופ' ר. לוי שיף
|
קשת הדר | תשע"ט |
תפיסות עצמיות בקרב נשים שעברו טראומה מינית
בהדרכת
פרופ' א. גלבוע-שכטמן
|
רבין שי | תש"פ |
הורים כמתווכי התערבות והתפתחות
של מתבגרים עם תסמונת הרצף האוטיסטי
בהדרכת
פרופ' ע. גולן
|
רוזנן רותי | תשע"ח |
השפעת סדרת אנימציה ייעודית ותמיכה הורית על יכולות זיהוי והבנת רגשות בקרב ילדים עם תסמונות הספקטרום האוטיסטי בתפקוד גבוה
בהדרכת
פרופ' ע. גולן
|
שגב שירה | תשע"ט |
יעילות טיפול וחומרת סימפטומים בקרב ילדים עם PTSD ו-Mild TBI אחרי תאונת דרכים
בהדרכת
פרופ' א. אפטר ופרופ' א. רסובסקי
|
שהרבני סיידון הדס | תשפ"ב |
ללמד כיצד להיפרד:
מחקר אינטגרטיבי על סיומי טיפול
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
שובל דניאל * |
הניתן באופן אקוטי וכרוני CBDA-Methyl-Ester "השפעת
על התנהגות מעין-דיכאונית ומעין–חרדתית: מחקר
במודלים של בעלי חיים"
בהדרכת
פרופ' א. ולר
|
|
שוחט רוני חיה | תשע"ט |
חקירת תהליכי תמיכה אצל זוגות במעבר להורות
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
שילה רעות | תש"פ |
התפתחות תפיסת ההומוגניות של קבוצות חוץ
בהדרכת
פרופ' ג. דיזנדרוק
|
שמעון רז אורטל | תשפ"א |
מכוונות המוח האימהי לרגעי האינטראקציה עם התינוק
בהדרכת
פרופ' ר. פלדמן
|
שמשי שרון | תשפ"ב |
רגעים חדשניים (IMs) ומידת ההשתנות במצבי העצמי של המטפל והמטופל (TPA) -
בחינת הקשר בין משתנים אלו ותרומתם לתוצאות טיפול פסיכודינמי
בהדרכת
פרופ' ט. פרי ופרופ' ר. תובל-משיח
|
שנאן מיה | תש"פ |
דימוי הגוף ודפוסי האכילה של מדריכות חברתיות
אשר עובדות עם מטופלות הסובלות מהפרעות אכילה
בהדרכת
פרופ' ט. פרי ופרופ' ד. שטיין
|
שניידר סומפולינסקי בת חן | תשע"ח |
מאפייני אישיות, מצב רגשי ויחסי הגומלין בינהם, והשפעתם על אפקט ההקשר בזיכרון
בהדרכת
פרופ' א. וקיל וד"ר א. ברנט
|
שפר יעל | תשע"ז |
תכנית התערבות קוגניטיבית לילדים בעלי אפילפסיה אידיופטית :השפעה על זיכרון ותפקוד חברתי רגשי
בהדרכת
פרופ' ר. גבע
|
שרביט גינון ענבל | תש"פ |
הקשר בין אבנורמליות של מבנה הרשתית ובין יכולות קוגניטיביות
אצל אנשים בסיכון גבוה לחלות במחלת אלצהיימר
בהדרכת
פרופ' א. ולר ו מ. שניידר
|
שרייבמן מזור | תש"פ |
חרדה חברתית, תהליכי תמיכה ואיכות מערכת היחסים הזוגית
בהדרכת
פרופ' א. רפאלי
|
*
טרם קיבלו תעודה
עודכן בתאריך: 30/05/2023
עודכן בתאריך: 30/05/2023